The Tall Ships Races 2017


Wspaniała przygoda pod żaglami jest już tylko wspomnieniem. 
   
Pozostało mnóstwo wrażeń, kilka pamiątek i ogromna ilość zdjęć.
 


Atmosfera  tej imprezy była taka, że nie sposób jej opisać. W jednym miejscu nagromadzono tyle atrakcji, że kręciło się w głowie. Wyobraźcie sobie ogromną plażę, morską bryzę, wielkie żagle, wesołe miasteczko, różnorodną muzykę, mnóstwo jedzenia, białe namioty z rozrywką... 



Czy to wszystko można ogarnąć wzrokiem? Opisać? Nie, to trzeba przeżyć. Dlatego wszyscy z tej imprezy wychodzą zachwyceni, a czekają na nią z utęsknieniem.



Finał regat trwał od piątku, kiedy to zacumowały pierwsze żaglowce, stanęło wesołe miasteczko, aż do ostatniego pożegnania we wtorek. Turystów było podobno około miliona, więc możecie sobie wyobrazić te tłumy.
Dlatego ja atrakcje sobie dozowałam

i dzielę się w tej części z Wami zdjęciami, które zrobiłam w piątek, kiedy jeszcze można było cokolwiek uchwycić w kadrze, bez wycinania ogromu tłumu.

 
Bez wątpienia największą tegoroczną atrakcją był żaglowiec z dalekiego Omanu.
 

Została nawet przyznana specjalna Nagroda Przyjaźni dla załogi Shabab Oman II. To wspaniały przykład na to, że należy pokonywać lęki i  coś może połączyć ludzi o odmiennej kulturze.

 


To jeszcze nie koniec moich relacji. Muszę tylko ogarnąć się z ilością zdjęć jakie zgromadziłam.


A już w najbliższy piątek czekają mnie nowe atrakcje - Międzynarodowy Festiwal Sztucznych Ogni Piromagic i wodne atrakcje Watershow.
Ten miesiąc jest niesamowity! 

66 komentarzy:

  1. Aż Ci zazdroszczę takiej pięknej imprezy, może w następnym roku uda nam się dojechać. Kocham morze, kilka rejsów odbyłam na statkach handlowych, ale żaglowce to dopiero piękno!!
    Serdeczności.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, taka impreza odbywa się co cztery lata i walczą o jej przeprowadzenie różne miasta. Mam nadzieję na kolejną edycję, bo już wystąpiono w tej sprawie, ale kto wie jak się to skończy.Co roku mamy za to Dni Morza.

      Usuń
  2. Już drugi, i chyba ostatni, rok sobie obiecuję że pojadę na ten zlot!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz musiała poczekać cztery lata i narazie jeszcze nie wiadomo, gdzie się odbędzie :-)

      Usuń
  3. Tak Ci zazdroszczę, że nawet słowami nie jestem w stanie opisać jak bardzo mnie zachwyciło to, co widzę na zdjęciach. Do morza mam ok 700km i taka podróż pozostanie chwilowo w sferze marzeń. Piękne zdjęcia, naprawdę masz talent:). Ściskam:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do morza mam bliżej, a też robi na mnie to wrażenie. Ludzie z całego świata na to zjeżdzają, była nawet Pani z USA:-)

      Usuń
  4. Też chyba troszkę zazdroszczę:)))piękna fotorelacja:)))dziękuję że podzieliłaś się z nami:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niecodzienny widok, więc robi wrażenie.

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia, oby takich wrażeń było w życiu jak najwięcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia! Szkoda, że nas tam nie było.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne miejsce, aż zatęskniłam za morzem! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To musiał być naprawdę super czas! Morze, żagle.. ;) mam nadzieję, że następnym razem uda mi się wziąć udział w takiej imprezie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia pozwalają choć troszeczkę wczuć się w atmosferę tej imprezy.Piękne rzeczy dzieją się wokół nas, łapmy więc każdą chwilę i napawajmy się ich urokiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę tak wspaniałej imprezy :) Szkoda, że sama mam taaak daleko do morza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż nabrałam ochoty, żeby również tam być! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe wspomnienia i wyjątkowa impreza. Dla mnie żagle, to niedoścignione marzenie 😏

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam żagle! Aż się łza kręci w oku, bo przywodzi na myśl czasy studenckie. Beztroskie życie, wracaj!!!
    P.S. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uczestniczyć w takiej imprezie to musi być coś wspaniałego. Ja na stateczki popatrzę sobie już za tydzień bo wybieramy się w odwiedziny rodziny nad morzem 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś wspaniałego! Piękna fotorelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, ja nie robiłam zdjęć za dużo ludzi nie dało się tego ogarnąć. Moją koleżankę prawie zgniótł tłum, była straszna panika co poniektórych pań, trzeba w takich chwilach zachować spokój. Wspaniała impreza czekam na następną. Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja część zrobiłam w piątek, a na poniedziałek specjalnie wzięłam wolne i na spokojnie mogłam pochodzić :-)

      Usuń
  17. Piękne zdjęcia, ech, tylko pozazdrościć:) Udanych kolejnych imprez życzę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam okazje być na regatach dwa lata temu. Wrażenia do tej pory niezapomniane. swietne zdjęcia! 👌🏻

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam i sama wiesz, ze nie żałuje tej wyprawy. Było cudnie. Jedynie co mi przeszkadzało - to jarmarczna muzyka (przy każdym punkcie inna).
    Pozdrawiam:)
    ps. Zazdroszczę Ci kolejnej imprezy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że miałam tak daleko! Ale Twoje zdjęcia pięknie oddały to, czego nie mogłam zobaczyć na żywo! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, jestem pod wrażeniem tych zdjęć ☺ wszystko prezentuje się tak majestatycxnie ☺ no i z Twojego opisu wynika, ze świetnie spedzilas tam czas ☺ tylko pozazdrościć! ☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Te żagle robią ogromne wrażenie :O Fajnie, że w takiej imprezie biorą udział też goście zagraniczni. Uwielbiam takie zgromadzenia. Ja od takich atrakcji dostaję dziecięcego rozumu i wszystko chcę przetestować :D Zwłaszcza wesołe miasteczko! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Przegapiłam i teraz trzeba czekać cztery lata, o nie! Piekne zdjęcia, troszkę zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne żaglowce. Fajnie, że u Ciebie jest tyle ciekawych imprez :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za te zdjęcia :) Byłam, oczywiście, jak mogłabym mieszkać w Szczecinie i tam nie pójść, ale z dwójką dzieci nawet nic nie obejrzałamm :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Trzeba przyznać, że żaglowce robią wrażenie. Oby więcej takich imprez w Polsce!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia i na pewno wspaniałe przeżycie szczególnie dla kogoś, kto sam żegluje ☺

    OdpowiedzUsuń
  28. Coś wspaniałego.Oj,dzieje się dzieje w Twoim mieście.Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale super impreza sama chciała bym wziąć udział udział takim wydarzeniu

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia wyszły cudowne, widać, że było świetnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia :) Piękna impreza..... Chciałabym wziąć kiedyś udział w takiej imprezie!!! Zazdraszczaaam...

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne zdjęcia! Moja Przyjaciółka wróciła ze Szczecina wczoraj i też się dzieli fantastycznymi przeżyciami ze mną :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniala pasja i super ze mozesz ja realizowac 😊

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudnie. Czekałam na to. Ujęcia świetne. Żaglowce nieziemskie. Chyba jeszcze takich nie widziałam. <3

    Czekam na kolejną relację. Ileż u Ciebie się dzieje. :)

    Życzę super weekendu. :D :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, nigdy nie miałam okazji brać udziału w imprezie tego typu, ale jej zasięg naprawdę robi wrażenie. A to że przybyła nawet ekipa z Omanu mocno mnie zaskoczyło, nigdy nie miałam do czynienia z tym krajem.

    Piękne zdjęcia, miło było popatrzeć na te cuda, choć domyślam się, że to nic w porównaniu do wrażeń na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Żaglowiec jest imponujący. Robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowna relacja - zdjęcia fenomenalne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Moja dobra znajoma była i wspominała, że to niezwykłe wydarzenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja właśnie wypoczywaj nad Bałtykiem. Uwielbiam zarówno morze jak i góry. Fantastyczne wydarzenia a zdjęcia cudowne. Życzę Ci kolejnych takich atrakcji

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam patrzeć na żaglowce, są dla mnie synonimem wolności i siły. Odprężają mnie. Z przyjemnością więc obejrzałam zdjęcia. Są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  41. Widzę, że jest tak pięknie jak to zapamiętałam. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  42. Niesamowicie klimatyczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Nigdy nie widziałem regat więc zazdroszczę udział w imprezie, a statek z Omanu naprawdę zapiera dech w piersiach.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniała relacja a co do imprezy to naprawdę jest wspaniała raz udał mi się też uczestniczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  45. To nie jest "tylko" wspomnienie, to "aż" wielkie wspomnienie. :) Wspaniała przygoda, cudowne zdjęcia, fantastyczne przyjaźnie. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą, to mogłabym swoim dzieciom zaproponować podobną przygodę. :)

      Usuń
  46. Świetne zdjęcia :) Troszkę zazdroszczę :) Może za rok i ja wezmę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniałe zdjęcia!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniała impreza :) Zazdroszczę :)) Słyszałam o niej dużo dobrego w Radiu Zet ! Ja ostanio przebywałam w troszkę innym klimacie bo w Tatrach :))
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne żaglowce, aż chciałoby się zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  50. Super, szkoda że tak daleko do morza tak dawno nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Niesamowite widoki! Zazdraszczam troszkę;-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Też byłam i było świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Mieliśmy się tam wybrać, ale jednak nałożyło się nam zbyt dużo różnych spraw i innych wyjazdów. Może jeszcze kiedyś będzie okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jakie piękne grafiki, chciałabym się tam teraz przenieść

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger